Wednesday 15 February 2012

Update In Progress 5

Aku terpaksa remove widget search, erefferer & recent comment untuk meringankan proses capaian ke blog nie. Yelah sesetengah visitor kat luar sana tak semua pakai streamyx.
Ada yang pakai broadband dengan pakej limited bandwidth. Aku fikir inilah blog aku yang paling simple setakat nie. Sebelum-belum nie, terpaksa mengodek main coding kerana design blogger lama tak support command third party. Sekarang aku tengok mudah aje, budak sekolah darjah 5 boleh buat basic blog.

Apapun aku dah create exchange link page untuk memudahkan pelawat blog nie tinggalkan url masing-masing. Jangan lupa untuk follow & tinggalkan url korang di sini.

TC: Aku akui this blog very new, but itu tak bermakna blog nie tak boleh pergi jauh. I will make some research to make this blog goes beyond your imagination... (Ape aku merapu nie?)

No comments:

Post a Comment